FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury?
 Na życzenie klienta otrzyma on fakturę bez VATu. Dowód zakupu wysyłany jest drogą elektroniczną. 

2. Czy produkty posiadają gwarancję?
Tak. Wszystkie produkty z naszego sklepu posiadają roczną gwarancję producenta.

3. Czy istnieje możliwość zakupu sprzętu na raty?
Istnieje możliwość zakupu towaru na raty przez płatności PayU. Więcej informacji znajduje się w zakładce "Raty PayU" w sekcji "pomoc" na dole strony. 

4. Z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt?
Wszystkie sprzedawane produkty pochodzą z dystrybucji europejskiej.

5. Czy oferujemy dodatkowe ubezpieczenie na zakupiony przez Państwa sprzęt?
Na chwilę obecną nie oferujemy dodatkowych ubezpieczeń. 

6. Gdzie znajdę kupony promocyjne?
Do każdego zakupu dodawany jest kod promocyjny do wykorzystania na każde kolejne zakupy do daty podanej na kuponie.

7. Czy dostanę jakiś gratis do zakupu?
Tak, staramy się by każdy klient otrzymał od nas jakiś drobiazg.

8. Czy mogę kupić sprzęt na miejscu?
Nie. Prowadzimy sprzedaż internetową, nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

9. Czy mogę odebrać zakupione produkty osobiście?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy. 

10. Dokonałem/am zakupu z odbiorem osobistym, czy mogę odebrać osobiście mój zakup od razu po dokonaniu opłaty?
Jeśli będzie taka możliwość poinformujemy Państwa telefonicznie. Czas oczekiwania jest taki sam jak w przypadku wysyłki i jest uzależniony od wybranego modelu.

 

Copyright © pinapple. All Right Reserved.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl